Jak motywować zespół i osiągać największe wyniki finansowe w swojej historii?
Jak łatwo, skutecznie sprzedawać i pozyskiwać lojalnych klientów?
3-miesięczny kurs online
„Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta”
Roczny dostęp do materiałów

Praktyczny - warsztatowy kurs on-line
Mentoring i wymiana doświadczeń
50 lekcji w postaci warsztatów, które możesz wykorzystać do pracy ze swoim zespołem
150 praktycznych warsztatowych zadań
Filmy pokazujące scenki sprzedażowe
Case study przedstawiające różne branże
Jak motywować zespół i osiągać największe wyniki finansowe w swojej historii?
Jak łatwo, skutecznie sprzedawać i pozyskiwać lojalnych klientów?
3-miesięczny kurs online
„Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta”
Roczny dostęp do materiałów

Praktyczny - warsztatowy kurs on-line
Mentoring i wymiana doświadczeń
50 lekcji w postaci warsztatów, które możesz wykorzystać do pracy ze swoim zespołem
150 praktycznych warsztatowych zadań
Filmy pokazujące scenki sprzedażowe
Case study przedstawiające różne branże
SPRZEDAŻ – JAK POTROIĆ PRZYCHÓD PODCZAS JEDNEJ WIZYTY?
Jak przeprowadzić rozmowę i jak zaplanować serię usług dla klienta na rok z góry?
Jak uzyskać 80% przychodu lojalnych klientów, czyli pracować mniej i zarabiać więcej?
Dzięki materiałom, które dla Ciebie przygotowałam, zdobędziesz następujące kompetencje:
Dzięki materiałom, które dla Ciebie przygotowałam, zdobędziesz następujące kompetencje:
nabierzesz pewności siebie,
pokonasz barierę – „nie umiem sprzedawać” – „nie lubię się narzucać”,
nauczysz się, jak przeprowadzać konsultację i badać potrzeby klienta – krok po kroku,
nauczysz się, jak przygotować i jak zaplanować cykliczne wizyty klientom na rok z góry,
poznasz i wdrożysz skuteczne techniki sprzedaży usług i produktów,
poznasz największe błędy stosowane podczas „sprzedaży”,
nauczysz się zadawać odpowiednie pytania w tym coachingowe,
nauczysz się skutecznie rozwiewać obiekcje klientów,
zapoznam Ciebie z rodzajami i typami klientów – na podstawie nauki o NEUROBIZNESIE,
nauczysz się dostosowywać komunikację do poszczególnych TYPÓW Klientów,
nauczysz się budować silne relacje z klientami,
zdobędziesz mistrzowskie umiejętności sprzedażowe.
ZDRADZĘ TOBIE NAJWIĘKSZĄ TAJEMNICĘ SKUTECZNEJ OBSŁUGI KLIENTA – GDZIE,
KLIENT ZOSTAJE – LOJALNYM KLIENTEM
DOSŁOWNIE POKOCHASZ SPRZEDAŻ – TAK JAK MOI KLIENCI!
Powiem Tobie więcej – każda wizyta w Twoim salonie sprawi Ci niesamowitą frajdę i przyjemność, a także odczujesz ogromną satysfakcję ze swoich umiejętności.
Co zyskasz?

zwiększysz obroty już w pierwszym miesiącu po szkoleniu nawet do 100%,
zdobędziesz więcej czasu dla siebie – pracując mniej, a zarabiając więcej,
nabyte kompetencje są bezcenne, a wartości przekazane podczas szkolenia - pozostaną z Tobą na zawsze bez względu na okoliczności,
spokój i pewność siebie w pracy,
profesjonalne podejście do klienta z zastosowaniem nowoczesnej obsługi klienta,
wyjątkową i wyróżniającą się metodę obsługi klienta,
nowoczesną i opartą na genetyce komunikację międzyludzką,
zwiększysz obroty już w pierwszym miesiącu po szkoleniu nawet do 100%,
zaczniesz zarabiać zdecydowanie więcej niż do tej pory,
wykorzystasz to wszystko w życiu prywatnym,
zdobędziesz nowe kompetencje i wyróżnisz się w zespole.
Jesteś gotów? Podsumujmy:
E-book o wartości – 697 zł,
TERAZ W WERSJI LIMITOWANEJ DLA CIEBIE ZA: 497 ZŁ !!!
Uwaga, jeśli w Twoim zespole jest więcej osób, które chcą wziąć udział w mentoringu na Facebooku z Justyną Bielenda – wystarczy zgłosić taki fakt i każda dodatkowa osoba w grupie zamkniętej na FB to inwestycja 297 zł. Chcesz skorzystać z tej opcji? Napisz do nas: styl@justynabielenda.pl
Dane do zwykłego przelewu:
Boginie Sp. z o.o.
Ul. Piekarnicza 32/1
80-126 Gdańsk
NIP: 5833400594
KRS: 0000847957
Numer konta w PLN : 18 2530 0008 2049 1068 2406 0001
Numer konta w GBP: 61 2530 0008 2049 1068 2406 0003
CZY WARTO?
Sprzedaż jest w rękach Twojego zespołu!
To od niego zależy Twój końcowy wynik finansowy!
Klienci są i będą coraz bardziej wymagający!
Nadążasz? Czy oddasz konkurencji?
Do zobaczenia,