fbpx

Jak motywować zespół i osiągać największe wyniki finansowe w swojej historii?

Jak łatwo, skutecznie sprzedawać i pozyskiwać lojalnych klientów?

3-miesięczny kurs online
„Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta”

Roczny dostęp do materiałów

Z

Praktyczny - warsztatowy kurs on-line

Z

Mentoring i wymiana doświadczeń

Z

50 lekcji w postaci warsztatów, które możesz wykorzystać do pracy ze swoim zespołem

Z

150 praktycznych warsztatowych zadań

Z

Filmy pokazujące scenki sprzedażowe

Z

Case study przedstawiające różne branże

Jak motywować zespół i osiągać największe wyniki finansowe w swojej historii?

Jak łatwo, skutecznie sprzedawać i pozyskiwać lojalnych klientów?

3-miesięczny kurs online
„Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta”

Roczny dostęp do materiałów

Z

Praktyczny - warsztatowy kurs on-line

Z

Mentoring i wymiana doświadczeń

Z

50 lekcji w postaci warsztatów, które możesz wykorzystać do pracy ze swoim zespołem

Z

150 praktycznych warsztatowych zadań

Z

Filmy pokazujące scenki sprzedażowe

Z

Case study przedstawiające różne branże

SPRZEDAŻ – JAK POTROIĆ PRZYCHÓD PODCZAS JEDNEJ WIZYTY?

Jak przeprowadzić rozmowę i jak zaplanować serię usług dla klienta na rok z góry?

Jak uzyskać 80% przychodu lojalnych klientów, czyli pracować mniej i zarabiać więcej?

Dzięki materiałom, które dla Ciebie przygotowałam, zdobędziesz następujące kompetencje:

Dzięki materiałom, które dla Ciebie przygotowałam, zdobędziesz następujące kompetencje:

Z

nabierzesz pewności siebie,

Z

pokonasz barierę – „nie umiem sprzedawać” – „nie lubię się narzucać”,

Z

nauczysz się, jak przeprowadzać konsultację i badać potrzeby klienta – krok po kroku,

Z

nauczysz się, jak przygotować i jak zaplanować cykliczne wizyty klientom na rok z góry,

Z

poznasz i wdrożysz skuteczne techniki sprzedaży usług i produktów,

Z

poznasz największe błędy stosowane podczas „sprzedaży”,

Z

nauczysz się zadawać odpowiednie pytania w tym coachingowe,

Z

nauczysz się skutecznie rozwiewać obiekcje klientów,

Z

zapoznam Ciebie z rodzajami i typami klientów – na podstawie nauki o NEUROBIZNESIE,

Z

nauczysz się dostosowywać komunikację do poszczególnych TYPÓW Klientów,

Z

nauczysz się budować silne relacje z klientami,

Z

zdobędziesz mistrzowskie umiejętności sprzedażowe.

ZDRADZĘ TOBIE NAJWIĘKSZĄ TAJEMNICĘ SKUTECZNEJ OBSŁUGI KLIENTA – GDZIE,
KLIENT ZOSTAJE – LOJALNYM KLIENTEM

DOSŁOWNIE POKOCHASZ SPRZEDAŻ – TAK JAK MOI KLIENCI!

Powiem Tobie więcej – każda wizyta w Twoim salonie sprawi Ci niesamowitą frajdę i przyjemność, a także odczujesz ogromną satysfakcję ze swoich umiejętności.

Co zyskasz?

Z

zwiększysz obroty już w pierwszym miesiącu po szkoleniu nawet do 100%,

Z

zdobędziesz więcej czasu dla siebie – pracując mniej, a zarabiając więcej,

Z

nabyte kompetencje są bezcenne, a wartości przekazane podczas szkolenia - pozostaną z Tobą na zawsze bez względu na okoliczności,

Z

spokój i pewność siebie w pracy,

Z

profesjonalne podejście do klienta z zastosowaniem nowoczesnej obsługi klienta,

Z

wyjątkową i wyróżniającą się metodę obsługi klienta,

Z

nowoczesną i opartą na genetyce komunikację międzyludzką,

Z

zwiększysz obroty już w pierwszym miesiącu po szkoleniu nawet do 100%,

Z

zaczniesz zarabiać zdecydowanie więcej niż do tej pory,

Z

wykorzystasz to wszystko w życiu prywatnym,

Z

zdobędziesz nowe kompetencje i wyróżnisz się w zespole.

Jesteś gotów? Podsumujmy:

E-book o wartości – 697 zł,

 

TERAZ W WERSJI LIMITOWANEJ DLA CIEBIE ZA: 497 ZŁ !!!

Uwaga, jeśli w Twoim zespole jest więcej osób, które chcą wziąć udział w mentoringu na Facebooku z Justyną Bielenda – wystarczy zgłosić taki fakt i każda dodatkowa osoba w grupie zamkniętej na FB  to inwestycja 297 zł. Chcesz skorzystać z tej opcji? Napisz do nas: styl@justynabielenda.pl

Dane do zwykłego przelewu:

Boginie Sp. z o.o.
Ul. Piekarnicza 32/1
80-126 Gdańsk
NIP: 5833400594
KRS: 0000847957
Numer konta w PLN : 18 2530 0008 2049 1068 2406 0001
Numer konta w GBP: 61 2530 0008 2049 1068 2406 0003

CZY WARTO?

Sprzedaż jest w rękach Twojego zespołu!
To od niego zależy Twój końcowy wynik finansowy!
Klienci są i będą coraz bardziej wymagający!
Nadążasz? Czy oddasz konkurencji?

 Do zobaczenia,

Justyna Bielenda